15.8.11

#Drużyno_Pierścienia

Zalogowani na blipie wiedzą, mam nadzieję, że jest taki cudowny tag, jak #drużynopierścienia, jako że w naszej drużynie przypadła mi rola Pierścienia (oj biedny ten Frodo), to błądząc po Dolinie Będkowskiej poczułam się trochę jak w filmie.  Nasza wyprawa różniła się od kinowej tym, że moje prywatne Gollumiątko zmusiło mnie do zabawy, a koniec podróży nie zakończył mojego żywota, bo i zamiast krateru z lawą zbłądziliśmy do groty w skale. Nie spotkaliśmy też na swej drodze Orków, którzy zajęci byli wspinaczką i nie w głowie im było biegania z drużyną.
bluzka: yes or no;
top: sh;
szorty: cubus;
trampki: house

4 komentarze:

  1. Jesteś za mało okrągła i żółta na zdjęciach, moim zdaniem. Kijowy taki Pierścień.

    OdpowiedzUsuń
  2. A łudziłam się, że zostałam Pierścieniem ze względu na mój wrodzony blask oraz to jak drogocennym jestem kompanem, pozbawiłaś mnie złudzen :(

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podobasz w tych wlosach!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no, piękny z ciebie pierdzionek :D

    OdpowiedzUsuń


*Jeżeli nie jesteś zalogowany, proszę, podpisz się będzie mi łatwiej odpisać
*Serdecznie dziękuję Ci za pozostawiony komentarz!
*Thanks for your comment!