28.7.10

Purple rain

Stęskniłam się za "moimi" drzwiami, haha!
Nie bacząc, że lepsze jest wrogiem dobrego zabrałam się na powiększanie i ulepszanie dziur na spodniach. Podobają mi się bardzo, ale minusem jest ich nieprzydatność, np.: dziś, chociaż z rajstopami dają radę. Miałam dwie warstwy ciuchów na nogach i nie było mi ciepło, niemal jak w zimie! Deszcz i jesienne trendy w czasopismach wpędzą mnie w depresję chyba.
koszulka, dżinsy: sh+ diy;
buty: deichmann;
bluza: reserved;
pierścionki-serca: h&m.

6 komentarzy:

  1. przenieśmy się do ciepłych krajów

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie ten zestaw,bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz ciut za dlugie brwi w kierunku ucha, a za krotkie w kierunku nosa - to takie "Zboczenie zawodowe", ktore przede wszystkim rzuca mi sie w oczy ogladajac twoje fotki.
    set fajny, ale buty sa koszmarne od kiedy je 1szy raz zobaczylam nie zmienilam o nich zdania. kazdy - niezalenie od rozmiaru - wyglada w nich jakby nosil rozmiar buta 45. a stawania na palcach i proba skracania stopki na fotce tez nie daje rady.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednorożca mi oddać proszę ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem Ci ze swietnie wygladasz w tych wlosach ;)

    OdpowiedzUsuń


*Jeżeli nie jesteś zalogowany, proszę, podpisz się będzie mi łatwiej odpisać
*Serdecznie dziękuję Ci za pozostawiony komentarz!
*Thanks for your comment!