18.12.09

86. Heartbeat

Dziś premiera sweterka, który kupiłam na otarcie łez po przegapieniu szansy na żakiet, to moje naiwne myślenie i liczenie na to, że nikt się niem nie zainteresuje. Zresztą już nie pierwszy raz przegapiłam okazję na fajny ciuch, bo zbyt długo się namyślałam. Ale dobra, na ogrzanie zmarzniętych duszyczek- serduszka.

Bonus nr 1: różowe usta stworzone w programie graficznym.

Bonus nr 2: inni poświęcają się robiąc foty na dworze bez kurtek, ja zaś w domu, w kurtce, też szaleństwo:)
sweter, dżinsy, koszulka: sh;
buty: allegro;
rękawiczki a'la amerykański bezdomny, czapka: no name;
kurtka: bershka;
pasek: Męża.
Nneka- Heartbeat

10 komentarzy:

  1. Jeny, jaki swietny sweterek! Oczywiscie sh, a juz mialam nadzieje, ze mozna gdzies taki znalezc :(

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny sweter! szkoda, że lumpeksowy, nie ma co na niego liczyć:(((
    zazdraszczam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie w kurtce jest bardzo optymistyczne i na 100% dopasowane do pogody, od razu mi cieplej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sweterek. Będę teraz tylko takich w lumpeksach szukać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te buty są ochydne ble.!
    XYZZ

    OdpowiedzUsuń
  6. słodkie te serduszka:-)fajny łup lumpeksowy:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świeeetny sweterek. W kurtce w domu - niezły hardcore!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek dziękuje za zachwyty.
    Killercola na szalik zabrakło mi odwagi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam sweter w serduszka i mam zamiar zaprezentować go na walentynki, jeśli do tego czasu wytrzymam :)

    OdpowiedzUsuń


*Jeżeli nie jesteś zalogowany, proszę, podpisz się będzie mi łatwiej odpisać
*Serdecznie dziękuję Ci za pozostawiony komentarz!
*Thanks for your comment!