13.6.10

. Imprezowa białogłowa

Po pierwsze: mam już niemal białe włosy, przynajmniej na zdjęciach są białe, bo na żywo to różnie z nimi bywa.
Po drugie: fajną mam sukienkę, nie? I to z lumpka, jakaś partia ciuszków wprost ze sklepów była. Najlepsze, że sukienka z tego, tyle że jednokolorowa kosztowała  24 zł, czyli 90 grosz mniej niż nowa.
Po trzecie: kolejny raz popełniłam prowizoryczny naszyjnik z łańcuszka i kolczyków.
Po czwarte: wolny wieczór spędziliśmy w JazzRocku na Sławkowskiej. Tak, w tym stroju poszłam na rockotekę.
Widzicie moje dwukolorowe oczy?
sukienka: sh;
bokserka: new yorker;
buty: f&f;
naszyjnik: łańcuch + kolczyki 

16 komentarzy:

  1. świetna sukienka :))) i te nogi, ahhh !!

    OdpowiedzUsuń
  2. nogi masz idealne, sama chciałabym mieć podobne;) a podobną sukienkę chętnie bym sama założyła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jakie ty masz nogi :D
    A sukienka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam Cię w jazz rocku ;) fajnie wyglądałaś :)
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczy, nogi i sukienka - rozpływam się z zazdrości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale czadowa ta sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna sukienka! :OO
    I długaśne nogi, tylko pozazdrościć ;)

    W.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za za "komplety"
    Justyna, w myślach sprawdzam czy głupot nie robiłam:) bardzo mi miło.

    OdpowiedzUsuń
  9. też chcę taką za 24zł!

    OdpowiedzUsuń
  10. O jezu, jakie długasne i zgrabne jednoczesnie nogi. Zazdraszczam totalnie.
    I zestaw też bardzo na plus.

    W którym lumpie krakowskim sprzedają takie zajebiaszcze sukienki w takich cenach? : D
    Pozdro, N.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiecka genialna, idealna dla Twojej idealnej figury:)) No i podziwiam za konsekwentne wybielanie wlosków. Ślicznie Ci w blondzie

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna ta kiecka! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie moge, w ktorym sh ty takie cudo upolowalas? ;o
    Ślicznie wygladasz :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  14. M. na Hucie:)
    ale z tego co widziałam to w h&m jeszcze wiszą. Nie mam pojęcia skąd aktualna kolekcja w lumpie, ale podoba mi się to:)

    OdpowiedzUsuń


*Jeżeli nie jesteś zalogowany, proszę, podpisz się będzie mi łatwiej odpisać
*Serdecznie dziękuję Ci za pozostawiony komentarz!
*Thanks for your comment!